10.03.13

Твір на тему / Якби я був президентом України...

Я живу в країні, яку люблю, і мені не байдуже яким буде її майбутнє. Якби мені в житті випав шанс стати на чолі цієї держави, я б забезпечив реалізацію такої державної політики, яка покращить добробут громадян та гарантує єдність країни.

Освіта дуже важлива, бо тільки освічені народи можуть рухатися вперед у своєму розвитку.

Справжня освіта повинна заохочувати творчий підхід та генерацію нових ідей. Вивчати першочергово слід те, що може допомогти учням бути успішними в цьому житті як-от: право, економіка,
комп'ютерна грамотність, іноземні мови.

Усі українські учні та студенти повинні бути на «Ти» з новітніми технологіями. Для цього кожна школа та кожний вищий навчальний заклад України мають бути комп'ютеризовані та інтернетизовані.

Немає коментарів:

Дописати коментар