20.02.13

Твір на тему / Чим є для мене Україна

Що для мене Україна? Це моя Батьківщина, це моя ненька, це мій перший крок, це мій перший подих і моє перше слово, мої знання, мої мрії, все що в мене є в житті та всі мої плани- все це дякуючи Богові та моїй рідній країні. Це самі найдорожчі в світі люди - тато й мама.


Для мене Україна це країна, яка
володіє наймелодійнішою мовою, і мені здається, в нас багато дуже щирих людей. Не любити Україну, не поважати її - гріх. Це як зрадити свого батька і маму. Любов до рідної землі не згасне ніколи.

І я впевнений, що саме ця любов переможе всі негаразди, і моя країна буде квітнути і дарувати своє тепло і ласку всім своїм дітям.

-------------------------------------------

Для мене Україна це:
  • географічне місце мого народження 
  • коні на зелених пасовищах у Карпатах 
  • свіжоскошена пахуча трава 
  • віночки з конюшини 
  • це говірка гуцулів 
  • поїздки на вихідних до бабусі в село 
  • праця на городі 
  • роса влітку 
  • це мова,якою я говорю 
  • це коли я людині з-за кордону говорю що я-українка 
  • прозора гірська річка,яка в спеку зовсім не є холодною 
  • це мої родичі і знайомі що тут живуть 
  • це бомжі-алкаші 
  • це безпритульні діти,в яких найкращим заняттям є нюхання клею 
  • це пусті слова політиків 
  • це пологовий будинок, в якому я народжувала свого сина, із злим, єхидним медперсоналом 
  • це безробіття для молодих людей (без стажу) 
  • це рахування копійок 
  • це небажання терпіти все погане що є в країні.
-----------------------------------------------



Немає коментарів:

Дописати коментар