10.02.13

Твір на тему / Зробив діло, гуляй сміло

"Зробив діло, гуляй сміло"
Одного разу я прокинувся рано вранці. Подивився у вікно і побачив, що на вулиці прекрасна погода. Я вирішив погуляти з моїми друзями. Покататися на роликах і пограти у футбол. Але мама сказала, що я маю спочатку зробив уроки. А ще я залишаюся сам бо вона йде на роботу.
Я трішки подивився телевізор і було вже зібрався робити домашнє завдання, як раптом задзвонив телефон. Це був мій друг Микола. Він запропонував піти пограти у футбол, тому що йому дідусь подарував нового футбольного м’яча. Я хотів відмовитися, але думка про новий м’яч мене так захопила, що я вирішив - зроблю уроки потім.
Я весь день гуляв з друзями та не помітив як настав вечір. І коли я зайшов у будинок, відразу згадав, що не зробив домашні завдання. Мама вже повернулася і як виявилось до нас в гості завітали наші дузі, яки нещодавно повернулися з захоплюючої мандрівки. Всі пили чай, коштували солодощі і весело переповідали цікаві історії, а я весь вечір робив уроки. Мені дуже хотілося бути разом з ними. І я зробив висновок, що краще буду спочатку робити уроки, а потім гуляти. Як у прислів'ї «Зробив діло, гуляй сміло».
З самого дитинства ми чуємо від дорослих про те, що не можна відкладати на завтра те, що можна зробити сьогодні. І це дійсно так. Наприклад, іноді буває, що не хочеться сідати за уроки. І тоді поступово з'являються прогалини в знаннях, а заповнити їх потім дуже важко. Тому треба намагатися займатися справою кожен день. А добре зроблена робота завжди приносить радість і задоволення.

22 коментарі:

  1. Ніколи не відкладай на зватра те,що можна зробити сьогодні,краще відкладай на післязватра,тоді у тебе буде два вільних дні)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ти що, дурепа? Той хто це зробив дуже старався! А ти ледарювати будеш два дні? Реально? Ти просто прийдешеш в школу без домашнього завдання і тобі поставлять нуль!

      Видалити
    2. Згоден з тобою

      Видалити
    3. Вибачте будь ласка давайте не сваритися добре

      Видалити
  2. согласен з тобою краще прийти з школи зробити уроки і гуляй сміло

    ВідповістиВидалити
  3. я згоден з вами всіма

    ВідповістиВидалити
  4. і давайте не будем сваритись!

    ВідповістиВидалити
  5. дуже хороший текст. Добре написан!

    ВідповістиВидалити
  6. ви ДЕБИЛИ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. уууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууууужжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааасссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссссс.

    ВідповістиВидалити
  8. вы ..........................................................................................------------ придурки

    ВідповістиВидалити
  9. бла бла бла бла. мне 10лет за етот текст 12!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Текст супер просто ідеал і дуже поміг спасибі ))))

    ВідповістиВидалити